Wskazówki, jak zbudować niesamowite kampanie Amazon PPC:
- Struktura kampanii i optymalizacja: Twoje kampanie Amazon PPC muszą być dobrze zorganizowane i konsekwentnie optymalizowane, aby uzyskać lepsze wyniki.
- Podobna grupa produktów Zawsze staraj się dodawać podobne produkty w jednym ustawieniu kampanii. Posiadanie podobnych produktów w tej samej grupie reklam spowoduje zwiększenie sprzedaży.
- Odpowiednie słowa kluczowe: Upewnij się, że wybrane słowa kluczowe pasują do listy produktów, ponieważ nietrafne słowa kluczowe będą miały wpływ na rozmowę i doprowadzą do wyższych wydatków budżetowych.
- Użycie słów kluczowych z długiego ogona: Użyj konkretne i lepiej ukierunkowane słowa kluczowe z długiego ogona, ponieważ słowa kluczowe z długiego ogona są bardziej konkretnymi wyrażeniami, co naturalnie czyni je dłuższymi i bardziej szczegółowymi.
- Regularne dostosowywanie stawek: Zawsze śledź i dostosowuj swoje wydatki na podstawie wydajności produktu. Usuń nieskuteczne słowa kluczowe i kontynuuj dodawanie nowych.
- Słowa kluczowe konkurenta: Jakich słów kluczowych używają Twoi konkurenci? Czy mógł ich również użyć, aby zwiększyć wielkość sprzedaży?
- Strategia wysokich stawek na nowe słowa kluczowe: Użyj wyższej stawki, dodając nowe słowa kluczowe, a następnie zacznij je optymalizować.
- Daj czas kampanii PPC: Nie zobaczysz wyników od razu! Nie martw się! Zachowaj cierpliwość i poczekaj, aż zobaczysz wyniki, zanim wprowadzisz zmiany w swojej kampanii. Możesz użyć ustawień reklamowych, takich jak limity budżetowe, aby upewnić się, że nie przekroczysz wydatków w oczekiwaniu na wstępne wyniki z kampanii.