Jeśli z jakichś powodów potrzebujesz mieć dwa konta sprzedawcy na Amazon, bo np. chciałbyś rozdzielić swój asortyment na dwa konta, gdyż na jednym koncie produkty które oferujemy nie pasują do siebie, to możemy skontaktować się z Supportem Amazona i poprosić o możliwość założenia drugiego konta.
Swoją prośbę będziesz musieć odpowiednio umotywować i wyjaśnić dlaczego potrzebujesz mieć 2 konta sprzedawcy na Amazon.
Posiadanie dwu kont na Amazonie nie jest niemożliwe, ale trzeba się o to postarać i uzgodnić z Supportem.
Nie można bez pozwolenia Supportu zakładać dwu kont na te same dane. Amazon w takim przypadku automatycznie zablokuje wszystkie konta które są powiązane danymi firmy.
Mówimy tutaj o kontach sprzedawcy. Kont kupujących możemy mieć dowolną ilość.
Amazon dba o to, żeby każdy sprzedawca posiadł jedno konto, ponieważ nie chce miedzy innymi sztucznej konkurencji, jaką może robić sprzedawca posiadając dwa konta i sprzedając ten sam produkt, na jednym koncie z cena np. 20 Euro, a na drugim 30 Euro.
Amazon pilnuje również danych logowania do konta Seller Central, mowa tu o komputerze i sieciach WiFi. Dlatego jeśli mamy w domu dwa konta sprzedawcy na Amazon, bo np. jedno konto prowadzimy my a drugie nasz partner lub partnerka, to warto takie coś zgłosić do Amazona, aby niepotrzebnie nie musieć wyjaśniać tej sprawy, jeśli Amazon powiąże jedną sieć WiFi z dwoma kontami i zawiesi oba konta.
Pamiętaj również, aby zawsze dokończyć proces zakładania konta sprzedawcy na Amazon. Nigdy nie rozpoczynaj rejestracji konta na te same dane jeśli raz przerwałeś proces rejestracji konta. Taki proceder z automatu skończy się blokadą. Jeśli przerwałeś proces zakładania konta wróć do niego z powrotem i uzupełnij potrzebne dane.
Jeśli nie wiesz jak założyć konto na Amazonie skorzysta z mojego poradnika. Znajdziesz go pod tym linkiem.