Szkolenie ze sprzedaży na Amazon dopasowane do Twojej firmy i Twoich produktów
Obejrzyj wideo, aby poznać wszystkie szczegóły
Rezerwację szkolenia można dokonać mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego
Jeśli chcesz zarezerwować termin szkolenia lub potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy lub mailowo.
Email: kontakt@mechanizmbiznesu.pl
Podczas szkolenia Ty i Twój zespół zdobędziecie niezbędną wiedzę oraz umiejętności do rozpoczęcia i prowadzenia sprzedaży na Amazonie.
Jeśli już prowadzisz sprzedaż na Amazonie, to szkolenie pomoże Ci rozwinąć sprzedaż.
W przystępny sposób poznasz zarówno podstawy sprzedaży na Amazonie, jak też zaawansowane aspekty rozwoju sprzedaży na Amazonie.
Każde szkolenie dostosowuje do indywidualnych potrzeb klienta, do branży i asortymentu jaki sprzedaje, lub zamierza sprzedawać.
Szkolenie odbywa się w uzgodnionym terminie za pośrednictwem komunikatora audio i wideo online z możliwością udostępniania ekranu zarówno przez prowadzącego jak i uczestników szkolenia.
Podczas szkolenia jest cały czas komunikacja między prowadzącym a uczestnikami szkolenia, można zadawać pytania.

Możliwości jakie daje Amazon
Zacznij Sprzedawać na Amazonie w Całej Europie
Jeśli prowadzisz biznes lub zajmujesz się sprzedażą, to zapewne zastanawiasz się jak zwiększyć swoje przychody i zyski.
Naturalnym sposobem na zwiększenie dochodu firmy jest zwiększenie sprzedaży. Brzmi prosto, ale trudniej wykonać, szczególnie jeśli sprzedaje się tylko na rynku Polskim.
Polska jest stosunkowo małym krajem z liczbą ludności ok. 38 mln. Sprawia to, że konkurencja na rynku Polskim jest duża i ostro walczy o klienta, czy to sprzedając stacjonarnie czy w internecie poprzez własny sklep czy Allegro.
Jeśli sprzedawałeś kiedyś na Allegro to wiesz jak nisko potrafią spaść marże, gdy kilku sprzedawców walczy o klienta.

Amazon To Dostęp do Rynków w Całej Europie i USA

Pomimo rosnącego zainteresowanie rynkami zagranicznymi wśród Polskich firm i sprzedawców, ciągle ten kanał sprzedaży jest zjawiskiem marginalnym.
Często panuje przeświadczenie, że aby wejść na rynek zagraniczny potrzeba dużych nakładów finansowych na zbudowanie logistyki oraz kanałów sprzedaży. Tak było kiedyś, Dzisiaj w tym wszystkim pomaga Amazon, który jest globalną platformą sprzedażową, oferującą obsługę logistyczną zamówień.
Amazon To Gigant eCommerce
Amazon jest obecny w 30 krajach i posiada 310 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie.
Amazon posiada ponadto magazyny rozlokowane w krajach w których jest obecna jego platforma. Pozwala to sprzedawcą magazynować towar w magazynach Amazona i korzystać z obsługi logistycznej oferowanej przed Giganta eCommerce. Amazon obsługuję magazynowanie towaru, wysyłkę do klienta oraz ewentualne zwroty.
Dzięki takiemu rozwiązaniu koszty wejścia ze swoimi towarem na rynki zagraniczne stały o wiele niższe.

Amazon to 40 milionów klientów w samych Niemczech

Amazon działa na rynkach Europy: w Niemczech, Anglii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce.
Oferując swoje towary na Amazonie w Europie mamy dostęp do wszystkich tych rynków i magazynów obsługiwanych przez Amazon. Zakładając jedno konto europejskie możemy kontrolować sprzedaż i wysyłkę naszych towarów w całej Europie.
Jak rozpocząć sprzedaż na Amazonie, jak założyć konto i jak odnieść sukces na tej platformie.
Amazon różni się od Allegro i wymaga innej wiedzy oraz podejścia do sprzedaży. Amazon stawia sprzedawcą rygorystyczne wymagania oraz bardzo skrupulatnie rozlicza sprzedawców z przestrzegania regulaminu. Jeśli nie zna się zasad panujących na tej platformie to łatwo o blokadę konta i zakończenie sprzedaży na Amazonie.
Nie można utworzyć kolejnego konta i zacząć od początku, gdyż regulamin Amazona mówi jasno ze jeden sprzedawca może posiada jedno konto na całe życie. Widać, ze chociażby w tej kwestii różni się od Allegro gdzie możemy założyć wiele konto na te same dane firmowe.
Chcesz zarabiać w Euro konfigurując wszystko z biura w Polsce?
Amazon pozwala zarządzać sprzedażą przez dedykowaną dla sprzedawców platformę.
Możesz sprzedawać w modelu FBA i korzystać z magazynów i obsługi logistycznej Amazona lub w modelu FBM i sam obsługiwać wysyłkę towarów do klienta.
Wady i zalety modeli FBA i FBM poznasz na szkoleniu. Dowiesz się jak odpowiednio wyliczyć koszty jakie poniesiesz w obu tych modelach i sam zdecydujesz co dla Ciebie będzie bardziej opłacalne.
Zacznij sprzedawać swoje towary na zachód i zarabiaj w Euro.
Jak bardzo byłbyś zadowolony, gdybyś swoją marżę pomnożył 4 razy?

Dla kogo jest to szkolenie?
To szkolenie jest idealne dla:
- Sprzedawców którzy już działają na platformach sprzedażowych, takich jak np. Allegro i chcą poznać możliwości jakie oferuje Amazon. Nauczyć się obsługi panelu sprzedażowego Amazona, poznać proces wprowadzanie produktu na platformę, zarządzania reklamą PPC na Amazonie oraz metod na zwiększenie sprzedaży.
- Właścicieli Biznesów którzy szukają nowych kanałów sprzedaży dla swoich towarów. Na szkoleniu dowiesz się o różnicach pomiędzy modelami Amazon FBA a Amazon FBM oraz jak obliczyć koszty oraz zyski w obu tych modelach sprzedaży. Poznasz zalety i wady obu tych modeli, abyś mógł zdecydować co jest dla Ciebie lepszym rozwiązaniem. Poznasz kwestię prawne jakie musisz spełnić, aby sprzedawać na Amazonie.
- Pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż na Amazonie na tym szkoleniu dowiesz się jak zarządzać kontem sprzedażowym, jak efektywnie ustawić reklamę, jak ściągać ruch z innych kanałów na swoje produkty na Amazonie. Poznasz kwestię związane z obsługą klienta na Amazonie oraz kontaktu z Supportem Amazona.
Zakres Szkolenia
Czego nauczysz się podczas Szkolenia:
Jak założyć konto na Amazonie
Zakładanie konta nie jest skomplikowanym zadaniem, ale trzeba się do niego odpowiednio przygotować, aby przejść pozytywnie weryfikację ze strony Amazona. Dowiesz się jakie dokumenty przygotować oraz dostaniesz plan zakładania konta krok po kroku.
Poznasz modele: FBA i FBM
Sprzedaż na Amazonie odbywa się w dwu podstawowych modelach FBA i FBM. Poznasz wady i zalety obu tych modeli, kalkulację opłacalności każdego dla każdego z nich oraz skonfigurować każdy z nich na platformie Amazona.
Poznasz narzędzia które pomagają sprzedawcą
Dla sprzedawców Amazona dostępne są różnego rodzaju narzędzia monitorujące sprzedaż oraz dostarczające różnego rodzaju statystyki o sprzedaży.
Poznasz ich funkcjonalności, jak śledzić konkurencje oraz swoją sprzedaż oraz dostaniesz kupony na atrakcyjne zniżki na te narzędzia.
Amazon Brand Registry
Dowiesz się czym jest Amazon Brand Registry oraz jakie daje możliwości sprzedawcy.
Poznasz zalety rejestracji brandu jak i proces jak zarejestrować swoją markę.
Dowiesz się jak budować swoją markę na Amazonie.
Kody kreskowe na Amazonie
Na Amazonie sprzedawcy posługują się wieloma kodami kreskowymi na oznaczenie swoich produktów.
Poznasz różnicę między kodami: EAN, UPC, ISBN, GETIN, ASIN, FINSKU oraz gdzie je wygenerować.
Poznasz kwestię prawne
Zależnie od modelu w jakich będziesz sprzedawać na Amazonie musisz dopilnować kwestii prawnych.
Dowiesz się jakie dokumenty musisz przygotować oraz w jakich urzędach musisz załatwić odpowiednie kwestie prawne.
Jak wyróżnić się na tle konkurencji
Poznasz techniki na odróżnienie swojego produktu oraz listingu od konkurencji.
Poznasz triki dzięki którym Twój produkt wyprzedzi konkurencję oraz będzie przyciągał uwagę klientów.
Pytania i odpowiedzi
Na końcu szkolenia jest blok pytań i odpowiedzi.
Będziesz mógł zadać pytani do wyłożonego materiału oraz kwestii które Cię interesują.
Żadne pytanie nie pozostanie bez merytorycznej odpowiedzi.
Poznasz zasady panujące na Amazonie
Amazon dość rygorystycznie podchodzi do sprzedawców i ocenia ich na kilku płaszczyznach. Nieprzestrzeganie regulaminu kończy się najpierw ostrzeżeniem, a następnie blokadą konta. Dowiedz się jak dbać o swoją ocenę sprzedawcy i poznasz zasady których musisz przestrzegać.
Jak wprowadzić towar na Amazona
Dowiesz się co krok po kroku musisz zrobić, aby dodać towar na platformę Amazon.
Nauczysz się przygotowywać listingi które konwertują, poznasz zasady którymi powinieneś kierować się podczas pisania opisu produktu oraz robienia zdjęć.
Poznasz czym jest reklama PPC oraz jak z niej korzystać
Amazon na swojej platformie oferuję reklamę PPC (Pay Per Click). Dowiesz się jak z niej korzystać, jak dobierać słowa kluczowe, jak ustawiać odpowiednie budżety oraz jak czytać statystyki tych reklam.
Jakie produkty można sprzedawać na Amazonie
Dowiesz się jakie produkty możesz sprzedawać na Amazonie po otwarciu konta, a jakie kategorie są określane mianem GATED.
Aby móc sprzedawać w tych kategoriach trzeba je odblokować dla swojego kotna. Dowiesz się jak to zrobić oraz jakie dokumenty wymaga Amazon.
Koszty i prowizje
Poznasz koszty i prowizje związane ze sprzedażą na Amazonie.
Nauczysz się obliczać koszty wysyłki, magazynowania towaru, prowizji od sprzedaży oraz innych które wpływają na koszt prowadzenia biznesu na Amazonie.
Jak promować swoje produkty poza Amazonem
Promować swoje produkty możesz poprzez reklamę na Facebooku lub w Google.
Dowiesz się jak odpowiednio ją ustawić, aby podbijała Twój ranking na odpowiednie słowa kluczowe na Amazonie.
Obsługa klienta
Dowiesz się jak obsługiwać klienta w poszczególnych modelach sprzedaży.
Jak rozwiązywać spory, jak obsługiwać zwroty i reklamacje.
Dowiesz się o polityce Amazona w tych kwestiach.
Agenda Szkolenia
Szkolenie ze sprzedaży na Amazonie
Moduł I: Jak działa Amazon i co oferuje sprzedawcom?
- Amazon w Europie i na Świecie - omówienie rynków
- Jak przygotować się do wystawianie produktów na Amazon?
- Jakie produkty można sprzedawać na Amazonie?
- Specjalne kategorie produktów na Amazonie
- Kod Kreskowe na Amazonie: EAN, UPC, GTIN, FNSKU.
- Private Label na Amazonie
- Reselling na Amazonie
- Modele Wysyłki: Fulfillment by Amazon vs. Fulfillment by Merchant
- Koszty i prowizje na Amazonie
- Narzędzia do monitorowania sprzedaży i śledzenia konkurencji
Moduł II: Rejestracja i weryfikacja konta sprzedawcy na Amazonie
Ten moduł realizujemy zazwyczaj jeszcze przed rozpoczęciem szkolenia, aby w dniu szkolenia konto sprzedawcy było gotowe do pracy.
- Przygotowanie wymaganych dokumentów do rejestracji konta
- Jak założyć konto na Amazonie?
- Jak zweryfikować konto na Amazonie?
- Jak Przygotować konto do sprzedaży?
Moduł III: Rozpoczęcie sprzedaży
- Omówienie narzędzi do analizy sprzedaży oraz potencjału produktów
- Kwestie i obowiązki podatkowe związane ze sprzedażą na Amazonie
- Omówienie panelu Amazon Seller Center
- Jak poprawnie wystawiać produkty na Amazonie?
- Jak odpowiednio zbudować listing na Amazonie?
- Jak odpowiednio przygotować poszczególne elementy listingu, które wpływają na sprzedaż na Amazon?
- Jak korzystać z narzędzi do budowy listingów Amazonie?
- Jak skonfigurować listingi wielowariantowe?
- Amazon SEO, czyli jak wysoko indeksować swoje produkty na Amazonie?
- Omówienie A+ Content, sklepu na Amazonie, dodawanie filmów do listingów
- Jak skonfigurować sprzedaż na kilku rynkach jednocześnie? (Amazon.de, .uk, .fr, .es, .it)
- Dodawanie produktów do sprzedaży jak reseller
Moduł IV: Wysyłka produktów i obsługa zwrotów w modelu FBA
- Jak działa FBA na Amazonie?
- Jakie są Zalety i Wady Amazon FBA?
- Kwestie podatkowe przy sprzedaż w systemie Fulfilment by Amazon
- Jakie są koszty korzystania z systemu FBA?
- Jakich błędów unikać korzystając z systemu FBA, aby nie doprowadzić do blokady konta?
- Jakie są Zalety i Wady Amazon FBA?
- Jak skonfigurować Amazon FBA w Seller Central?
- Jak przygotować towar pod wysyłkę FBA?
Moduł V: Wysyłka produktów i obsługa zwrotów w modelu FBM
- Jak działa wysyłka FBM na Amazonie?
- Jakie są Zalety i Wady Amazon FBM?
- Kwestie podatkowe przy sprzedaż w systemie FBM
- Jakie są Zalety i Wady Amazon FBM?
- Jak skonfigurować Amazon FBM w Seller Central?
- Jakich zasad należy przestrzegać realizując wysyłkę FBM?
- Jak zorganizować wysyłkę FBM w firmie?
- Jak obsługiwać zwroty towaru od klientów zagranicznych?
Moduł VI: Obsługa klienta na Amazonie
- Jak obsługiwać klienta na Amazonie?
- Jak odpowiadać na wiadomości od klientów na Amazonie?
- Jak uniknąć negatywnych komentarzy od klientów na Amazonie?
- Jak zapobiegać sporom z klientami?
- Jak rozwiązywać spory z klientami i reklamacje A-Z?
- Jak obsługiwać zwroty i reklamacje na Amazonie?
- Jak radzić sobie z brakiem towaru na magazynie?
- Jak radzić sobie z zaginionymi przesyłkami?
Moduł VII: Odbieranie płatności od Amazon
- Jak skonfigurować wypłaty pieniędzy z Amazona?
- Jak uniknąć niekorzystnego przewalutowania?
- Dlaczego warto założyć konto bankowe w zagranicznym banku do wypłat pieniędzy z Amazona?
- Jak złożyć konto do wypłat pieniędzy z Amazona w zagranicznym banku?
Moduł VIII: Promowanie listingów i reklama na Amazonie
- Formy promowania listingów dostępne na Amazonie
- Czym jest Amazon PPC i jak działa?
- Kampanie Amazon Pay Per Click
- Własny sklep na Amazonie
- Narzędzia do automatyzacji i wspierania sprzedaż
- Amazon Brand Registry – zalety rejestracji brandu
- Enhanced Brand Content na Amazonie
Informacje o Szkoleniu
- Czas szkolenia: 6 - 7 godzin
- Termin szkolenia jest ustalany indywidualnie
- Tryb szkolenia: online lub offline (siedziba klienta)
- Podczas szkolenie odpowiadam na wszystkie pytania
- Wsparcie po szkoleniu
- Koszt szkolenia od 3500 zł netto
Rezerwacja Szkolenia
Jeśli chcesz zarezerwować termin szkolenia lub potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy lub mailowo.
Kontakt
- kontakt@mechanizmbiznesu.pl