fbpx

Szkolenie ze sprzedaży na Amazon dopasowane do Twojej firmy i Twoich produktów

Obejrzyj wideo, aby poznać wszystkie szczegóły

Rezerwację szkolenia można dokonać mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego

Jeśli chcesz zarezerwować termin szkolenia lub potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy lub mailowo.

Email: kontakt@mechanizmbiznesu.pl

Podczas szkolenia Ty i Twój zespół zdobędziecie niezbędną wiedzę oraz umiejętności do rozpoczęcia i prowadzenia sprzedaży na Amazonie.

Jeśli już prowadzisz sprzedaż na Amazonie, to szkolenie pomoże Ci rozwinąć sprzedaż.

W przystępny sposób poznasz zarówno podstawy sprzedaży na Amazonie, jak też zaawansowane aspekty rozwoju sprzedaży na Amazonie.

Każde szkolenie dostosowuje do indywidualnych potrzeb klienta, do branży i asortymentu jaki sprzedaje, lub zamierza sprzedawać.

Szkolenie odbywa się w uzgodnionym terminie za pośrednictwem komunikatora audio i wideo online  z możliwością udostępniania ekranu zarówno przez prowadzącego jak i uczestników szkolenia.

Podczas szkolenia jest cały czas komunikacja między prowadzącym a uczestnikami szkolenia, można zadawać pytania. 

Możliwości jakie daje Amazon

Zacznij Sprzedawać na Amazonie w Całej Europie

Jeśli prowadzisz biznes lub zajmujesz się sprzedażą, to zapewne zastanawiasz się jak zwiększyć swoje przychody i zyski.

Naturalnym sposobem na zwiększenie dochodu firmy jest zwiększenie sprzedaży. Brzmi prosto, ale trudniej wykonać, szczególnie jeśli sprzedaje się tylko na rynku Polskim.

Polska jest stosunkowo małym krajem z liczbą ludności ok. 38 mln. Sprawia to, że konkurencja na rynku Polskim jest duża i ostro walczy o klienta, czy to sprzedając stacjonarnie czy w internecie poprzez własny sklep czy Allegro.

Jeśli sprzedawałeś kiedyś na Allegro to wiesz jak nisko potrafią spaść marże, gdy kilku sprzedawców walczy o klienta.

Amazon To Dostęp do Rynków w Całej Europie i USA

Pomimo rosnącego zainteresowanie rynkami zagranicznymi wśród Polskich firm i sprzedawców, ciągle ten kanał sprzedaży jest zjawiskiem marginalnym. 

Często panuje przeświadczenie, że aby wejść na rynek zagraniczny potrzeba dużych nakładów finansowych na zbudowanie logistyki oraz kanałów sprzedaży. Tak było kiedyś, Dzisiaj w tym wszystkim pomaga Amazon, który jest globalną platformą sprzedażową, oferującą obsługę logistyczną zamówień.

Amazon To Gigant eCommerce

Amazon jest obecny w 30 krajach i posiada 310 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. 

Amazon posiada ponadto magazyny rozlokowane w krajach w których jest obecna jego platforma. Pozwala to sprzedawcą magazynować towar w magazynach Amazona i korzystać z obsługi logistycznej oferowanej przed Giganta eCommerce. Amazon obsługuję magazynowanie towaru, wysyłkę do klienta oraz ewentualne zwroty. 

Dzięki takiemu rozwiązaniu koszty wejścia ze swoimi towarem na rynki zagraniczne stały o wiele niższe. 

Amazon to 40 milionów klientów w samych Niemczech

Amazon działa na rynkach Europy: w Niemczech, Anglii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce. 

Oferując swoje towary na Amazonie w Europie mamy dostęp do wszystkich tych rynków i magazynów obsługiwanych przez Amazon. Zakładając jedno konto europejskie możemy kontrolować sprzedaż i wysyłkę naszych towarów w całej Europie. 

Jak rozpocząć sprzedaż na Amazonie, jak założyć konto i jak odnieść sukces na tej platformie. 

Amazon różni się od Allegro i wymaga innej wiedzy oraz podejścia do sprzedaży. Amazon stawia sprzedawcą rygorystyczne wymagania oraz bardzo skrupulatnie rozlicza sprzedawców z przestrzegania regulaminu. Jeśli nie zna się zasad panujących na tej platformie to łatwo o blokadę konta i zakończenie sprzedaży na Amazonie. 

Nie można utworzyć kolejnego konta i zacząć od początku, gdyż regulamin Amazona mówi jasno ze jeden sprzedawca może posiada jedno konto na całe życie. Widać, ze chociażby w tej kwestii różni się od Allegro gdzie możemy założyć wiele konto na te same dane firmowe.

Chcesz zarabiać w Euro konfigurując wszystko z biura w Polsce?​

Amazon pozwala zarządzać sprzedażą przez dedykowaną dla sprzedawców platformę. 

Możesz sprzedawać w modelu FBA i korzystać z magazynów i obsługi logistycznej Amazona lub w modelu FBM i sam obsługiwać wysyłkę towarów do klienta. 

Wady i zalety modeli FBA i FBM poznasz na szkoleniu. Dowiesz się jak odpowiednio wyliczyć koszty jakie poniesiesz w obu tych modelach i sam zdecydujesz co dla Ciebie będzie bardziej opłacalne. 

Zacznij sprzedawać swoje towary na zachód i zarabiaj w Euro.

Jak bardzo byłbyś zadowolony, gdybyś swoją marżę pomnożył 4 razy?

Dla kogo jest to szkolenie?

To szkolenie jest idealne dla:

  • Sprzedawców którzy już działają na platformach sprzedażowych, takich jak np. Allegro i chcą poznać możliwości jakie oferuje Amazon. Nauczyć się obsługi panelu sprzedażowego Amazona, poznać proces wprowadzanie produktu na platformę, zarządzania reklamą PPC na Amazonie oraz metod na zwiększenie sprzedaży. 
  • Właścicieli Biznesów którzy szukają nowych kanałów sprzedaży dla swoich towarów. Na szkoleniu dowiesz się o różnicach pomiędzy modelami Amazon FBA a Amazon FBM oraz jak obliczyć koszty oraz zyski w obu tych modelach sprzedaży. Poznasz zalety i wady obu tych modeli, abyś mógł zdecydować co jest dla Ciebie lepszym rozwiązaniem. Poznasz kwestię prawne jakie musisz spełnić, aby sprzedawać na Amazonie. 
  • Pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż na Amazonie na tym szkoleniu dowiesz się jak zarządzać kontem sprzedażowym, jak efektywnie ustawić reklamę, jak ściągać ruch z innych kanałów na swoje produkty na Amazonie. Poznasz kwestię związane z obsługą klienta na Amazonie oraz kontaktu z Supportem Amazona. 

Zakres Szkolenia

Czego nauczysz się podczas Szkolenia:

Jak założyć konto na Amazonie

Zakładanie konta nie jest skomplikowanym zadaniem, ale trzeba się do niego odpowiednio przygotować, aby przejść pozytywnie weryfikację ze strony Amazona. Dowiesz się jakie dokumenty przygotować oraz dostaniesz plan zakładania konta krok po kroku.

Poznasz modele: FBA i FBM

Sprzedaż na Amazonie odbywa się w dwu podstawowych modelach FBA i FBM. Poznasz wady i zalety obu tych modeli, kalkulację opłacalności każdego dla każdego z nich oraz skonfigurować każdy z nich na platformie Amazona.

Poznasz narzędzia które pomagają sprzedawcą

Dla sprzedawców Amazona dostępne są różnego rodzaju narzędzia monitorujące sprzedaż oraz dostarczające różnego rodzaju statystyki o sprzedaży.
Poznasz ich funkcjonalności, jak śledzić konkurencje oraz swoją sprzedaż oraz dostaniesz kupony na atrakcyjne zniżki na te narzędzia.

Amazon Brand Registry

Dowiesz się czym jest Amazon Brand Registry oraz jakie daje możliwości sprzedawcy.
Poznasz zalety rejestracji brandu jak i proces jak zarejestrować swoją markę.
Dowiesz się jak budować swoją markę na Amazonie.

Kody kreskowe na Amazonie

Na Amazonie sprzedawcy posługują się wieloma kodami kreskowymi na oznaczenie swoich produktów.
Poznasz różnicę między kodami: EAN, UPC, ISBN, GETIN, ASIN, FINSKU oraz gdzie je wygenerować.

Poznasz kwestię prawne

Zależnie od modelu w jakich będziesz sprzedawać na Amazonie musisz dopilnować kwestii prawnych.
Dowiesz się jakie dokumenty musisz przygotować oraz w jakich urzędach musisz załatwić odpowiednie kwestie prawne.

Jak wyróżnić się na tle konkurencji

Poznasz techniki na odróżnienie swojego produktu oraz listingu od konkurencji.
Poznasz triki dzięki którym Twój produkt wyprzedzi konkurencję oraz będzie przyciągał uwagę klientów.

Pytania i odpowiedzi

Na końcu szkolenia jest blok pytań i odpowiedzi.
Będziesz mógł zadać pytani do wyłożonego materiału oraz kwestii które Cię interesują.
Żadne pytanie nie pozostanie bez merytorycznej odpowiedzi.

Poznasz zasady panujące na Amazonie

Amazon dość rygorystycznie podchodzi do sprzedawców i ocenia ich na kilku płaszczyznach. Nieprzestrzeganie regulaminu kończy się najpierw ostrzeżeniem, a następnie blokadą konta. Dowiedz się jak dbać o swoją ocenę sprzedawcy i poznasz zasady których musisz przestrzegać.

Jak wprowadzić towar na Amazona

Dowiesz się co krok po kroku musisz zrobić, aby dodać towar na platformę Amazon.
Nauczysz się przygotowywać listingi które konwertują, poznasz zasady którymi powinieneś kierować się podczas pisania opisu produktu oraz robienia zdjęć.

Poznasz czym jest reklama PPC oraz jak z niej korzystać

Amazon na swojej platformie oferuję reklamę PPC (Pay Per Click). Dowiesz się jak z niej korzystać, jak dobierać słowa kluczowe, jak ustawiać odpowiednie budżety oraz jak czytać statystyki tych reklam.

Jakie produkty można sprzedawać na Amazonie

Dowiesz się jakie produkty możesz sprzedawać na Amazonie po otwarciu konta, a jakie kategorie są określane mianem GATED.
Aby móc sprzedawać w tych kategoriach trzeba je odblokować dla swojego kotna. Dowiesz się jak to zrobić oraz jakie dokumenty wymaga Amazon.

Koszty i prowizje

Poznasz koszty i prowizje związane ze sprzedażą na Amazonie.
Nauczysz się obliczać koszty wysyłki, magazynowania towaru, prowizji od sprzedaży oraz innych które wpływają na koszt prowadzenia biznesu na Amazonie.

Jak promować swoje produkty poza Amazonem

Promować swoje produkty możesz poprzez reklamę na Facebooku lub w Google.
Dowiesz się jak odpowiednio ją ustawić, aby podbijała Twój ranking na odpowiednie słowa kluczowe na Amazonie.

Obsługa klienta

Dowiesz się jak obsługiwać klienta w poszczególnych modelach sprzedaży.
Jak rozwiązywać spory, jak obsługiwać zwroty i reklamacje.
Dowiesz się o polityce Amazona w tych kwestiach.

Agenda Szkolenia

Szkolenie ze sprzedaży na Amazonie

Moduł I: Jak działa Amazon i co oferuje sprzedawcom?

Moduł II: Rejestracja i weryfikacja konta sprzedawcy na Amazonie

Ten moduł realizujemy zazwyczaj jeszcze przed rozpoczęciem szkolenia, aby w dniu szkolenia konto sprzedawcy było gotowe do pracy.

Moduł III: Rozpoczęcie sprzedaży

Moduł IV: Wysyłka produktów i obsługa zwrotów w modelu FBA

Moduł V: Wysyłka produktów i obsługa zwrotów w modelu FBM

Moduł VI: Obsługa klienta na Amazonie

Moduł VII: Odbieranie płatności od Amazon

Moduł VIII: Promowanie listingów i reklama na Amazonie

Informacje o Szkoleniu

Rezerwacja Szkolenia

Jeśli chcesz zarezerwować termin szkolenia lub potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy lub mailowo.

Kontakt